LAHODNÁ ČOKOLÁDA MILKA A ATMOSFÉRA RAKOUSKÝCH ALP?

LAHODNÁ ČOKOLÁDA MILKA A ATMOSFÉRA RAKOUSKÝCH ALP? ZJISTĚTE VÍCE O NAŠEM PROJEKTU V OLOMOUCI

Společnost Mondelēz, je jedním z našich velmi významných a vážených klientů a na našem webu jste si již mohli všimnout úspěšných realizací, které se nám podařily uskutečnit. Jedním z posledních našich společných projektů bylo zahájení zcela nové formy prodeje. Jednalo se o shelf in shelf koncept, který jsme vám již představovali. Shelf in shelf koncept se stal klíčovým při tvorbě nového reklamního regálu, který slouží jako prostředek k podpoře prodeje produktů značky Milka. V předešlých měsících jsme se již zmínili o úspěších tohoto prodejního prostředku v Glóbusu na Černém Mostě a rádi bychom tímto navázali a představili Vám novou realizaci, která byla uskutečněna v Olomouci.

Pro mnohé je shelf in shelf stále velkou neznámou a značku Milka si spojí pouze s fialovou krávou pasoucí se na rozkvetlé louce.  Cílem našeho projektu bylo přiblížit se ještě více potencionálních zákazníkům, odlišit se od konkurence, zviditelnit značku a to vše prostřednictvím brandových produktů. Nešlo nám o pouhé vystavení nejrůznějších cukrovinek této značky, chtěli jsme něco víc!

K úspěšné realizaci byl zapotřebí samozřejmě kvalifikovaný tým pracovníků, v jehož řadách byli nejen projektanti a designéři, ale také zruční truhláři. Vhledem k tomu, že byl důraz kladen na šetrnost vůči životnímu prostřední, hlavním materiálem celého projektu se stalo dřevo. Součástí horní části regálu je pak plyšová hlava krávy Milka, která je s oblíbenými čokoládami bezesporu spjata a dolní část LCD displejem, který slouží k představení jednotlivých vystavených produktů, ale i samotné značky. Opomenout nesmíme ani zvon, který je určen pro ty nejmenší zákazníky, a na který si mohou s radostí zazvonit. Umělá tráva s květinami, která je součástí regálu, neodmyslitelně dodává celé realizaci tu pravou atmosféru.

Zaujal vás tento projekt? Pak není nic snazšího, než vyrazit do Glóbusu v Olomouci, prohlédnout si zdařilost celého našeho projektu a užít si zpestření při zcela běžném a mnohdy i stereotypním nakupování.

SEO optimalizace