GONDOLA OREO

Zadáním projektu bylo navrhnout a vyrobit gondolu pro prezentaci produktu „OREO“. Projekt probíhal formou VŘ, kdy si klient prostřednictvím brand manuálu specifikoval podmínky výsledného produktu.

CÍL/DEFINICE PROJEKTU

  • vytvořit 3D design, funkční prototyp a sérii gondol OREO
  • dodržet globální brand značky OREO
  • vymyslet gondolu tak, aby svým provedením „zapadla“ do standardního retailového prostředí a použitými materiály umožnila flexibilitu využití
  • byla poutavým a interaktivním lákadlem pro děti i dospělé 
  • zajistila klientovi nárust prodeje zboží
  • aby bylo možné kdykoliv gondolu přemístit na jiné místo, do jiných obchodů a nesnižovala se její životnost

REALIZACE

Po úspěšném završení VŘ na design nové gondoly OERO jsme vyrobili reálný prototyp gondoly (20 dní) a prezentovali ho klientovi.

Základ gondoly vychází ze standardního regálového systému 2400x1280x600mm lakovaného nezávadným, potravinářským lakem, brandem z tištěné fólie doplněné LED světlem, 3D reklamou a interaktivní pusou s pohybovým senzorem.

„Mozek“, který ovládá klaunovu pusu, je navržen tak, aby nedošlo k ublížení zákazníků v momentě, kdy se pokouší pusu zastavit, nebo do ní strčit svoji ruku.

ČÍSLA/ZAJÍMAVOSTI

  • na projektu pracovali 2 designéři a 4 vývojáři
  • vývoj prototypu trval přes 100 hodin práce
  • na instalaci v ČR, SR, H, PL jsme najeli přes 4210 km za 10 dnů
  • za 9 měsíců od instalace gondol nebyla zaznamenána jediná porucha funkčnosti gondoly
    (LED světlo, reklama, interaktivní pusa, zvuk)

Realizace 2016

Názor klienta

Cílem projektu bylo aktivovat multisensorické elementy s fokusem na klíčové prvky značky Oreo – zážitek, pocity a požitek. Stejně tak bylo v zadávacím dokumentu cílem podpořit prodej Oreo novinek a potom zejména penetraci stávajících Oreo sušenek.

Jak to celé dopadlo?
Spolu s agenturou Retail of the Future se nám povedlo vyvinout zcela unikátní in-store POSM řešení – Oreo modul umístěný v kategorii Sušenek, zvýrazňující Oreo a komplementární kategorie. Oreo modul zároveň funguje jako navigace pro celou kategorii Sušenek.

Tohle unikátní řešení využívá klíčové spotřebitelské insighty a poslední trendy na poli POSM

  • Prémiové materiály včetně hýbající se pusy (zážitek)
  • Zvuk ”křupnutí sušenky” při zaznamenání pohybu v okolí Oreo modulu (pocit a zážitek)
  • Možnost změření aktuální výšky malých spotřebitelů – dětí díky nainstalovanému metru (zážitek)
  • Kompaktní rozměry – pasuje do většiny uliček napříč moderními řetězci

Václav Koucký

Mondelez International - Category / Snacking Activation Manager

Předchozí projekt Další projekt
SEO optimalizace